OBSAH
1. Meziměstská doprava - Česká
Republika a Slovensko
3.
Meziměstská doprava - Slovensko
8.
Pražská integrovaná doprava podle linek
10. Mapy Google
11.
Mathilda
12.
Klub držitelů vodících psů/b>
Autobusy
- Student Agency infolinka tel.: 841 101 101
Vlaky Informační tabule vlakových
nádraží - České dráhy osobní přeprava tel.: 840 112 113
Kombinace
vlaky i autobusy
Idos.cz/blind
·
Praha
Okamžik:
Tel. - pevná linka: 233 379 196
Tel. O2: 775 209 055
Tel. - T-mobile: 604 841 926
E-mail: dc@okamzik.cz
Tyflocentrum:
Mobil: 776 221 462
Tel.: 221 462 562
E-mail: kocianova@tyflocentrum.cz
Pozn.: Objednání služby je možné telefonicky ve všední dny 08:00 - 17:00. Ceny
za asistenci ve všední dny 08:00 - 18:00 cena 90 KČ/H, ostatní t.j. všední
dny mimo výše uvedený čas, víkendy a státní svátky 110 KČ/H.
České
dráhy (Hlavní nádraží):
Tel.: 972 241 140
České
dráhy (Libeň):
Tel.: 972 224 147
E-mail: phali@cdcentrum.cd.cz
Autobusy:
ÚAN Florenc tel.: 900 144 444
·
Adamov
·
Aš
·
Benešov
·
Beroun
·
Blansko
·
Brno
Tyflocentrum:
Tel.: 515 919 770
E-mail: brno@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 625 431
Tel.: 972 625 802
Tel.: 972 624 403
E-mail: BNO@CDcentrum.cd.cz
Autobusy:
ÚAN Zvonařka tel.: 543 163 392
Tel.: 543 210 362
·
Bruntál
·
Břeclav
České
dráhy:
Tel.: 972 632 431
E-mail: bcv@cdcentrum.cd.cz
·
Čáslav
České
dráhy:
Tel.: 487 824 515
E-mail: CLA@cdcentrum.cd.cz
·
Česká
Třebová
České
dráhy:
Tel.: 972 325 077
E-mail: CeST@cdcentrum.cd.cz
Tyflocentrum:
Tel.: 386 460 660 - 2
E-mail: tyflokabinet.cb@seznam.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 544 539 (den)
Tel.: 972 544 434 (noc)
E-mail: CBE@CDcentrum.cd.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 754 483
E-mail: CTS@CDcentrum.cd.cz
·
Děčín
České
dráhy:
Tel.: 972 433 113
E-mail: DCN@CDcentrum.cd.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 752 467
E-mail: FRM@CDcentrum.cd.cz
·
Havířov
České
dráhy:
Tel.: 972 751 155
·
Hodonín
Tyflocentrum:
Tel.: 495 523 729
E-mail: hradec.kralove@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 341 371
E-mail: HKR@CDcentrum.cd.cz
·
Hranice
·
Cheb
České
dráhy:
Tel.: 972 443 501
E-mail: CHB@cdcentrum.cd.cz
·
Choceň
České
dráhy:
Tel.: 972 323 953
E-mail: chn@cdcentrum.cd.cz
·
Chomutov
·
Chrudim
·
Jáchymov
·
Jihlava
Tyflocentrum:
Tel.: 567 330 082
E-mail: jihlava@tyflocentrumjihlava.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 646 432
E-mail: JHL@CDcentrum.cd.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 552 391
E-mail: JHC@cdcentrum.cd.cz
Tyflocentrum:
Tel.: 353 224 324
E-mail: kancelar.tyflocentrum@seznam.cz
·
Karviná
České
dráhy:
Tel.: 972 755 186
E-mail: kaa@CDcentrum.cd.cz
·
Kladno
České
dráhy:
Tel.: 972 258 107
E-mail: kdn@cdcentrum.cd.cz
·
Klatovy
·
Kolín
Tyflocentrum:
Tel.: 321 752 529
E-mail: kolin@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 253 488
E-mail: KON@cdcentrum.cd.cz
·
Kralupy
nad Vltavou:
České
dráhy:
Tel.: 972 257 511
E-mail: KNV@cdcentrum.cd.cz
·
Krnov
České
dráhy:
Tel.: 972 759 483
E-mail: KRV@CDcentrum.cd.cz
·
Kroměříž
·
Kyjov
·
Lanškroun
České
dráhy:
Tel.: 465 320 007
E-mail: iclanskroun@sendme.cz
·
Liberec
Tyflocentrum:
Tel.: 488 577 661
E-mail: liberec@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 365 527
E-mail: LBC@CDcentrum.cd.cz
·
Lysá
nad Labem
České
dráhy:
Tel.: 972 255 867
E-mail: LNL@CDcentrum.cd.cz
·
Mělník
·
Mikulov
Tyflocentrum:
Tel.: 326 780 429
E-mail: mladaboleslav@tyflocentrum.cz
České
dráhy (pouze Most):
Tel.: 972 425 479
E-mail: MST@CDcentrum.cd.cz
·
Nymburk
·
Olomouc
Tyflocentrum:
Tel.: 585 423 737
E-mail: vedeni@tyflocentrum-ol.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 741 107
E-mail: OLC@CDcentrum.cd.cz
·
Opava
východ
České
dráhy:
Tel.: 972 758 123
E-mail: OPA@CDcentrum.cd.cz
·
Orlová
·
Ostrava
Tyflocentrum:
Tel.: 596 783 073
E-mail: ostrava@tyflocentrum.cz
České
dráhy (hlavní nádraží):
Tel.: 972 762 555
E-mail: OVAHN@CDcentrum.cd.cz
Svinov tel.: 972 761 168
Vítkovice tel.: 972 764 483
Tyflocentrum:
Tel.: 46 65 00 615
E-mail: pardubice@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 322 462
E-mail: PCE@CDcentrum.cd.cz
·
Písek
·
Plzeň
Tyflocentrum:
Tel.: 377 420 481, 732 381 585
E-mail: plzen@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 524 112; 602 486 787
E-mail: PLZ@CDcentrum.cd.cz
·
Polička
České
dráhy:
Tel.: 972 731 473
E-mail: PROCDcentrum@epos.cd.cz
·
Přerov
České
dráhy:
Tel.: 972 735 484
E-mail: PRE@CDcentrum.cd.cz
·
Přeštice
·
Příbram
Tyflocentrum:
Tel.: 318 581 427
E-mail: pribram@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 251 611
E-mail: PRM@CDcentrum.cd.cz
·
Rakovník
Tyflocentrum:
Tel.: 313 502 790
E-mail: rakovnik@tyflocentrum.cz
·
Sokolov
·
Stříbro
·
Studénka
·
Šumperk
·
Tábor
České
dráhy:
Tel.: 972 552 833
E-mail: TAR@CDcentrum.cd.cz
·
Tachov
·
Teplice
·
Trutnov
·
Třinec
České
dráhy:
Tel.:
972 753 169
·
Turnov
Tyflocentrum:
E-mail: usti.nl@tyflocentrum.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 424 434
Tel.: 972 424 126
E-mail: UNL@CDcentrum.cd.cz
·
Ústí
nad Orlicí
České
dráhy:
Tel.: 465 514 272
E-mail: ic@muuo.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 774 465
E-mail: VLM@CDcentrum.cd.cz
Veselí
nad Moravou:
Tel.: 972 635 462
E-mail: VNM@CDcentrum.cd.cz
·
Vlašim
·
Vsetín
·
Vyškov
·
Zábřeh
České
dráhy:
Tel.: 972 743 204
E-mail: ZNM@CDcentrum.cd.cz
České
dráhy:
Tel.: 972 725 103
E-mail: ZLN@CDcentrum.cd.cz
·
Znojmo
České
dráhy:
Tel.: 972 634 438
E-mail: zno@cdcentrum.cd.cz
Na tel.: 840 112 113 lze
objednat
nebo tel.: 972 211 111 se nechat přepojit
na službu na kterémkoliv nádraží, přičemž je nutno přes automat vyčkat na
spojení s operátorem.
·
Hlohovec
·
Košice
·
Nitra
·
Piešťany
·
Prešov
·
Senica
·
Skalica
·
Trenčín
·
Trnava
·
Zvolen
·
Žilina
·
Svet
1. stanice na trase A
·
Na
nástupišti není akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci a projdete k autobusovému
terminálu.
·
Tato
stanice není přestupní, ale je konečná.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes přímý výstup. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah, protože se nachází v uliční úrovni.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
2. stanice na trase A
·
Na nástupišti
je akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy uprostřed.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do vestibulu
se lze dostat přes pěší schody s mezichodbou a
následnými eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah. Pro bezbariérovou
přepravu imobilních osob, cestujících s kočárky a osob se sníženou pohyblivostí
lze použít výtah pro přepravu osob a nákladu, jehož vstup je
umístěn v samostatném objektu v blízkosti stanice autobusů. V úrovni nástupiště
je výtah zaústěn do veřejné chodby za nástupištěm, přístupová cesta je po
nástupišti u 2. koleje (ve směru stanice Dejvická).
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
3. stanice na trase A
·
Na
nástupišti není akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schody s pohyblivou plošinou. Vestibul stanice je
v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah, ale šikmou schodišťovou plošinu.
·
Na
druhém konci nástupiště jsou pěší schody, vstup na ně je zahrazen provazovou
zábranou, schodiště se nevyužívá.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Na
druhém konci nástupiště jsou pěší schody, vstup na ně je zahrazen provazovou
zábranou, schodiště se nevyužívá.
4. stanice na trase A
·
Na
nástupišti není akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
5. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory.
·
Vestibul
stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
6. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
Majáčky
jsou i ve vestibulu, jak pro směr k nástupišti, tak i k eskalátoru
k výstupu z prostoru metra na náměstí do ulice Slavíkova.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci ve směru vlaku do centra.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
7. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci ve směru vlaku do centra.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici je středisko dopravních informací a je bankomat.
8. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z nástupiště
jsoue
v prostřední
lodi nástupiště nad kolej Dejvická – Depo Hostivař, lze využít i k přestupu- jde
se nejdříve po pevných schodech, doprava na eskalátor a nahoře vlevo a
přímo ven a nebo
vpravo na trasu C.výstupy uprostřed.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody s mezichodbou
a následnými eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami A a C. Pro
přestup je nutné využít eskalátor ve směru Můstek – Dejvická,
přestupní chodby a krátkého eskalátoru.
·Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody s mezichodbou a následnými eskalátory.
Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah pro přímý výstup k Národnímu muzeu směr
Vinohradská – více na
http://www.dpp.cz/2110/.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Na
jednom konci nástupiště jsou eskalátory, které vedou na přestup. Majáčky
s oznámením směru chodu eskalátorů jsou u výstupních eskalátorů do vestibulu
(nikoliv u přestupních eskalátorů). Na ulici se lze z nástupiště dostat také
výtahem (vede do prostoru vedle Národního muzea směrem na
Vinohradskou ulici – je třeba
jít nahoru a dolů do podchodu, je možné jít k tramvajové zastávce
tramvaje č.11).
9. stanice na trase A
·
Na nástupišti
je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami A a B.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Do
druhého vestibulu ve směru Václavské náměstí se lze dostat přes eskalátory.
Tento vestibul je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Nástupiště
má díky přestupům a pracovišti dozorčího mnoho překážek.
10. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
11. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tři
eskalátory do vestibulu pod uliční úrovní (WC, Rellay
- noviny …)
·
Další
dva eskalátory do uliční úrovně na Klárov, před vstupem do metra prostranství.
·
Tato
stanice není přestupní.Přestoupit lze na
tramvaje 12, 18, 20, 22, stanice Malostranská.
·Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
12. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V prostorách
nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou vodící linie
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Eskalátory
vedoucí z nástupiště do vestibulu jsou řazeny obráceně (od levé strany oproti
ostatním stanicím).
13. stanice na trase A
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes na jedné straně eskalátory a na druhé pěší schody.
Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V této
stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Vestibul
stanice je průchozí mezi oběma směry (propojené galerií).
1. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci do malého vestibulu na
úrovni ulice.
·Tato
stanice není přestupní.
·Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Z vestibulu
vyjdete na autobusový terminál MHD, příměstských i meziměstských autobusů,
·
Tato
stanice má výtah. Více o výtahu na http://www.dpp.cz/2114/
·
V
této stanici není středisko dopravních informací, a je
bankomat, občerstvení, Rellay
(noviny).
2. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček k výtahu.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulů se lze dostat přes pěšíevné
schody. Oba vestibuly jsou v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má výtah. Více o výtahu - http://www.dpp.cz/2115/
·V této
stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Výtah
vede na ulici mimo vestibul.
·
V této
stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
3. stanice na trase B
·
Na nástupišti
není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěšíevné
schody. Vestibul stanice je nad úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah. http://www.dpp.cz/2116/
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
4. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do vestibulu
se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má výtah. Více o výtahu - http://www.dpp.cz/2117/
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
5. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci. Více o výtahu -
http://www.dpp.cz/2118/
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
6. stanice na trase B
·
Na nástupišti
je akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Do
druhého vestibulu ve směru ZÁPAD (Hůrka) se lze dostat přes schody s pohyblivou
plošinou. Tento vestibul je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah, ale šikmou schodišťovou plošinu. Více o ní na
http://www.dpp.cz/2119/
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
7. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V prostorách
nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou vodící
linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
8. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V prostorách
nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·
Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
9. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V prostorách
nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy uprostřed, ale také vpředu ze
směru jízdy od centra.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Je
možné přestoupit jak na tramvaje, tak i na autobusy
MHD odjíždějící z autobusového terminálu, tak i na příměstské autobusy,
odjíždějící z prostoru před budovou nádraží.
·
Do vestibulu
se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah, ale dvě šikmé schodišťové
plošiny, umístěné v části
pevných schodišť.
·
První plošina
spojuje úroveň ulice v blízkosti obratiště tramvají se spojovací chodbou nad
nástupištěm,
·
druhá plošina
spojuje úroveň spojovací chodby s nástupištěm metra..
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Vestibul
je nad celým prostorem stanice, výstupy jsou tedy i na koncích i uprostřed
nástupiště. Na jednom konci nástupiště jsou pěší schody se šikmou schodišťovou
plošinou a druhou, která vede až na uliční úroveň.
10. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích – vpředu ve směru jízdy
centra je východ Na Knížecí (autobusové nádraží MHD i linkových meziměstských
autobusů, případně tramvají. Tento Vestibul stanice
je v pod úrovni ulice.
·
Druhý
výstup – vzadu při jízdě z centra – je výstup ke křižovatce Anděl. Tento
výstup má minimální vestibul na uliční úrovni. Z křižovatky Anděl
jsou možné přestupy na tramvaje směr Řepy
nebo Smíchov a Palackého náměstí.
·Tato
stanice není přestupní.Na nástupiště metra je
možné se dostat eskalátory. Do vestibulu výstupu Na Knížecí vedopu z uliční úrovně
pevné schody, případně pro výstp je možné použít také
eskalátory.
·Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v
úrovni ulice.
·
·Do
druhého vestibulu ve směru autobusová stanice Na Knížecí se lze dostat přes
eskalátory. Tento vestibul je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
Ve této stanicivestibulu
stanice výstup Anděl je středisko dopravních informací a je
bankomat.
·Stanice má dva
vestibuly. Směrem k Andělu je v úrovni ulice a směrem k autobusovému nádraží Na
Knížecí je výstup složitější a vestibul je pod úrovní ulice.
11. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Vpředu
ve směru z centra je výstup směrem na Palackého náměstí a na
nábřeží k Palackého mostu,
východem vzadu směrem z centra se
dostanete přímo do středu Karlova
náměstí.Tato stanice není přestupní.
·
·
Do
vestibulu na Palackého náměstí se lze
dostat přes dvoje eskalátory s mezichodbou. Tento Vvestibul
stanice je pod úrovní ulice a slouží také jako podchod.
·Do
druhého vestibulu ve směru Palackého náměstí se lze dostat přes dvoje
eskalátory s mezichodbou. Tento vestibul je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
12. stanice na trase B
·Na
nástupišti je akustický majáček k výtahu.
·V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·Na
uliční úroveň se lze dostat přes přímý výstup.
·Tato
stanice má dvojici výtahů.
·
V této
stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Stanice
je velmi členitá, protože je zároveň přestupní mezi trasami B a A, přičemž tato trasa B
je níže než trasa A. Přes trasu A lze vyjít na uliční úroveń.
13. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je přímý výstup na úroveň ulice na
jednomvzadu při jízdě od Zličína konci.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes dvoje eskalátory s mezichodbou.
Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Vpředu
ve směru jízdy ze Zličína je přestupní chodba na
trasu A.
·
Dvouramenné
schodiště uprostřed nástupiště také vede do další přestupní chodby a na trasu
A.
·Tato
stanice je přestupní mezi trasami A a B
·Do
vestibulu se lze dostat přes dvoje eskalátory s mezichodbou. Vestibul stanice
je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V této
stanici je středisko dopravních informací a je bankomat.
·Stanice
je velmi členitá. Na trase B má pouze jeden výstup, ostatní jsou přestupy. Při
jízdě ve směru na Černý Most jsou na konci nástupiště eskalátory.
14. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích eskalátory – na Náměstí
Republiky se dostanete východem ve směru Můstek a Zličín,
druhý východ ve směru Florenc a Černý most se
dostanete do prostoru před Masarykovo nádraží a do ulice Na
Florenci. Oba východy ústí do rozhlehlých
podchodů - vestibulů s mnoha východy.
·Tato
stanice není přestupní.
·Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Do druhého vestibulu
ve směru Masarykovo nádraží se lze dostat přes dvoje eskalátory s mezichodbou ve tvaru písmene eL. Tento
vestibul je pod úrovní ulice.
·Tato
stanice má dva výtahy.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Stanice
má dva vestibuly.
15. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V prostorách
nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou vodící
linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště jesou dva přímé výstupy
na
uliční úroveň. První je ve
směru Křižíkova - Černý most. Vestibul
stanice je v úrovni ulice. K výstupu je ale možné využít i přestup na
trasu C. Také k přestupu lze
využít přímý výstup a těsně před opustěním placeného
prostoru stanice se otočit o 360 stupňů a mezichodbou
se dostat k vstupním eskalátorům, které jedou dolů na nástupiště stanice
metra C.
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami B a C.
·
na
jednom konci.Schodiště uprostřed
nástupiště je určeno pro přestup.
·
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami B a C.K přestupu lze
využít pevné schodiště uprostřed, přestupní chodbu,
eskalátor, další přestupní chodbu a kratší eskalátor, kterým vyjedete na
nástupiště trasy C (vpravo směr na Hlavní nádraží –
Kačerov - Háje, vlevo směr Nádraží Holešovice –
Kobylisy – Letňany.
·Do
vestibulu se lze dostat přes dvoje eskalátory s
mezichodbou. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má dva výtahy. Jeden
je určen k překonání pevných schodů do přestupní chodby nad nástupištěm
stanice B a druhý najdete vpravo v přestupní chodbě a slouží
k přímému výstupu všech cestujících z trasy B na uliční úroveň do
ulice Na Florenci, poblíž křižovatky s ulicí Na
Poříčí.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Schodiště
uprostřed nástupiště je určeno pro přestup.
16. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody s mezichodbou ve tvaru písmene eL
a následnými eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
17. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z nástupiště
je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
18. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z nástupiště
jsou výstupy na obou koncích.
·
Ve
směru Českomoravská – Černý most je možné vyjít k autobusovému nádraží MHD
a k stanici tramvají do Vysočan nebo na Libeňský most a do
Holešovic nebo do Karlína nebo na Žižkov.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do vestibulu
se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice a jde
de facto o podchod.
·
Do
druhého vestibulu ve směru ulice Na Žertvách se lze dostat přes eskalátory. Výstupní
eskalátory jsou neobvykle vlevo. Tento vestibul je pod úrovní ulice. Je
možné se tudy dostat především k tramvajovým zastávkám do všech zmíněných
směrů a také ve směru na Bulovku.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
19. stanice na trase B
·
Na nástupišti
není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci ve směru na Vysočanskou
a Černý most.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
20. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a vena
nástupišti stanicie nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z nástupiště
jsou výstupy na obou koncích. Ve směru Českomoravská je výstup k tramvajové
stanici a ve směru na nádraží Vysočany. Výstup
je po pevném schodišti a pak zalomenou přestupní
chodbou k eskalátoru, kterým se dostanete do
vestibulu na uliční úroveň.
·
Výstup
ve směru Kolbenova – Černý
most je výstup k autobusovému
terminálu a do prostoru Vysočanského náměstí. Výstup je přes
eskalátory. Nad eskalátory tohoto výstupu jsou také vodící
linie jak pro výstup, tak i pro vstup do metra. Za placeným prostorem
metra se dostanete do podchodu –
vestibulu stanice, je tedy pod uliční úrovní. V tomto
podchodu je také přímý vstup do obchodního centra.
·Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·Do
druhého vestibulu ve směru ulice Sokolovská se lze dostat přes pěší schody s
mezichodbou a následnými eskalátory. Tento vestibul je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má dva výtahy –
ústí do prostoru dopravního terminálu. Více
na http://www.dpp.cz/2122/
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Stanice
má dva vestibuly. Jeden je v úrovni ulice a druhý pod úrovní ulice.
21. stanice na trase B
·
Na nástupišti
je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci a je ve směru
Vysočanská - Zličín.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má výtah a horní nástupní stanice je ve vestibulu stanice.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
22. stanice na trase B
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště s prostupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci, ve směru Rajská
zahrada – Černý most..
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice. Za
placeným prostorem metra je výstup do podchodu, kde je bankomat a okýnko pro
zakoupení předplatných jízdenek.
·
Tato
stanice má výtah. Z nástupiště k němu dojdete
spojovací chodbou mezi nástupišti ve směru Rajská zahrada
– Černý most.
Uprostřed této spojovací chodbičky je pokračovací chodba ve směru kolejí a
touto chodbou se dostanete k výtahu, který je na jejím konci vpravo.
Výtahem vyjedete do prostoru nad eskalátory ve
vestibulu stanice – přímo proti dozorčímu. Ven z metra se od výtahu
dostanete vpravo.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat. Jde o
bankovat České spořitelny, který je umístěn
úhlopříčně vlevo od výstupu ze dveří metra. Ve vestibulu metra jsou
dále WC a prodejna novin a časopisů.
23. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má
kolejejsou nad sebou, spodní nástupiště je
bez sloupů, horní se sloupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy po stranách.
·
Dolní
nástupiště je pro směr Černý most a slouží především k příjezdu
cestujících, horní nástupiště slouží pro odjezd cestujících ve směru Hloubětín, centrum a dále až do Zličína.
·
Horní
nástupiště je mírně nad úrovní ulice a dolní nástupiště je mírně pod úrovní
ulice.
·Za vestibulDo
vestibulu se lze dostat přes přímý výstup. Vestibul stanice nemá.
·
můžeme považovat malý prostory před vstupy do
placeného prostoru u horního násupiště a
spojovací pevné schodiště mezi oběma nástupišti a také do třetího patra
stanice.
·
Tato
stanice nemá výtah, protože se nachází v uliční úrovni.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací.
·
a je bBankomat je mimo
budovu, venku a je umístěn za východem z třetího patra budovy metra ve
směru na Černý most.
·
Od.sud
vede pěší zóna po tělese (střeše) trasy metra až do stanice Černý most.
·
·Stanice
je složitá, protože jeden směr je v úrovni ulice a druhý směr je i s jeho
nástupištěm nad ním.
24. stanice na trase B
·
Na
nástupišti není akustický majáček. Majáčky jsou až za výstupem z nástupiště.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje uprostřed, jde o tzv. stanici břehovou a je to
nástupiště bez sloupů.
·
Nástupiště
jsou tak de facto oddělena – jde o výstupní a nástupní nástupiště. Mezi nimi je
možné přejít přes patro budovy metra, kde jsou různé obchody. Schodiště
je umístěno v přední části nástupišť ze směru z centra nebo
z příjezdového autobusového terminálu.
·
Z tohoto
prvního patra budovy je
možné sejít šnekovým bezbariérovým chodníkem na
prostranství před stanicí metra a jít například směrem
do sídliště Černý most nebo
jít přes most pro pěší směrem k obchodním
centrům jako je například Baumax,
Electroworld, KFC … na druhé straně
Chlumecké.
·
Z
nástupiště metra jsou výstupy po stranách. Tyto
výstupy vedou na terasu, z které je možné jít dolů buď u budovy na
nástupiště meziměstských linkových autobusů nebo
uprostřed terasy na nástupiště autobusů MHD, odjíždějících z Černého
mostu. Těchto schodišť směrem dolů na nástupiště je několik, ale všechny vedou
na obě stejná dlouhá nástupiště,
mezi kterými však lze nejbezpečněji přecházet opět jen přes tuto terasu.
·
Po
terase je možné jít vlevo do vestibulu autobusového nádraží
(čekárna, prodej místenek např. i na Student Agency nebo ČSAD Liberec) nebo dále v tomto směru k obychodnímu Centru
Černý most a Hypermarketu Globus.
·
Příjezdový
terminál je před vstupem do metra. Vstup do metra má několik dveří
po celé délce příjezdového autobusového terminálu.
·Tato stanice
není přestupní.
·
Do vestibulu se lze dostat přes
přímý výstup. Vestibul sStanice de
facto vestibul nemá.
·
Tato
stanice má výtahy, které osluhují jednak příjezdový terminál a výstup z metra do
patra budovy, jednak výtah mezi patrem a úrovní výstupu z metra –
vedle vstupu do vestibulu autobusového nádraží, jednak spojují také tuto úroveň
s nástupištěm meziměstských autobusů.
·
Na
nástupišti meziměstských autobusů najdete WC, restauraci, pekrařství,
pizzerii a další prodejny..
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Přestup
na dálkové autobusové spoje o úroveň níže při výstupu ze směru z centra.
·Přestup
na druhý směr, do centra, je při výstupu ze směru z centra nadchodem před
prvním vozem metra.
·Autobusy
MHD z centra mají zastávku před bezbariérovým vstupem do vozů metra směr
centrum.
1. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
je
velmi široké a má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci – vpředu při jízdě z
centra. Původně byl plánován výstup i na druhé straně
nástupiště, ale není vybudován a proto není zpřístupněn.
·Tato stanice
není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schodiště se souběžnými eskalátory.
·
Eskalátory slouží pouze pro výstup z nástupiště, ale
možná někdy eskalátory mění směr nebo jsou rozjezdové a můžete je eventuelně
využít i pro sjetí z vestibulu stanice na nástupiště metra.
·
Vestibul
stanice je pod úrovní ulice. Jde o rozsáhlý prostor podchodu, který slouží k výstupu
na správné nástupiště autobusu MHD – je nad ním totiž umístěn příjezdový a
odjezdový terminál městských a příměstských autobusů.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Eskalátory
slouží pouze pro výstup z nástupiště.
2. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje uprostřed, jde o břehovou stanici a je to
nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy po stranách.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Výstup
na druhé straně směrem do sídliště (směr z Letňan do centra) je
po pěších schodech souběžně s eskalátory.
3. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V prostorách
nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje uprostřed, jde o břehovou stanici a je to
nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy po stranách.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Výstup
na druhé straně straně směrem
do sídliště (směr z Letňan do centra) je po pěších schodech
souběžně s eskalátory. Je třeba dbát zvýšené opatrnosti na nástupišti.
Nástupiště nevyhovuje pravidlům prostorového členění, má prosklené segmenty a
obtížné výstupy.
4. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy uprostřed.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schodiště se souběžnými eskalátory. Vestibul
stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
5. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Do
druhého vestibulu ve směru Kobyliské náměstí se lze dostat přes eskalátory.
Tento vestibul je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
6. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z nástupiště
jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu vzadu z centra k autobusovému
terminálu se lze dostat přes schodiště
se souběžnými eskalátory. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Do
druhého vestibulu ve směru vlakové nádraží a autobosové
nádraží meziměstských autobusů se lze dostat přes schody s
pohyblivou plošinou. Tento vestibul je také v
úrovni ulice. Z vestibulu je přímý vstup do nádraží ČD.
·
Pro
tento vestibul je k dispozici Tato stanice má svislou
plošinu v podobě výtahu.
·
V
této stanici je středisko dopravních informací a je bankomat.
7. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci z 1.prvního
vagoónu, směr
do centra.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
8. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V prostorách
nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami B a C, přičem
při přestupu na trasu Bé je nutné jet krátkými
eskalátory z nástupiště
trasy Cé doilů, pak projít přestupní chodbou a sjet dalšími delšími
eskalátory do přestupního prostoru, těsně nad nástupiště
trasy B. Přímo. až na něj je nutné
ještě zdolat dvouramenné schodiště.
·Do
vestibulu se lze dostat přes na jedné straně eskalátory a na druhé pěší
schody. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Do druhého
vestibulu ve směru Vltavská – Letňany se dá dostat k tramvajováým
zastávkaám. Výstup i vstup je
možný se lze dostat přes eskalátory. Tento
vestibul je v úrovni ulice.
·
Druhý
výstup je po pevných schodech, za nimi vpravo a dveřmi z placeného
prostoru metra do rozsáhlého vestibulu – podchodu, kterým dojdete například
napříč k výstupu na autobusové nádraží Florenc.
Vestibulem je možné dojít až do prostoru druhého vestibulu a například k vstupu
do stanice trasy metra Bé.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
9. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje uprostřed, jde o břehovou stanici a je to
nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy po stranách.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory nebo pevné schody,
které by ovšem měly sloužit především pro vstup. Vestibul stanice
je v úrovni ulice. Vestibul je de facto součástí spodní části nádražní
haly.
·
Tato
stanice má výtahy z obou nástupišť..
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Výstupy
jsou od začátku soupravy v pořadí eskalátory, pěší
schody, druhé pěší schody a eskalátor..
10. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci, vzadu ve směru od I.
P. Pavlova.
·
Tato
stanice je přestupní mezi trasami A a C. Na
trasu A je nutné sjet eskalátory dolů. Přestupní eskalátory jsou vzadu ve směru
od I. P. Pavlova.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schodiště se souběžnými eskalátory. Vestibul
stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici je středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Nástupiště
je velmi členěné, díky přestupním eskalátorům.
Uprostřed
jsou přestupy. Na ulici se lze dostat také výtahem, ke kterému
vede boční chodba (na opačném konci než schodiště a eskalátory)
11. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
12. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje uprostřed, jde o břehovou stanici a je to
nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště jesou výstupy
po stranách.
·
Přestup
mezi jednotlivými směry metra je řešen podchodem se schodišti na úrovni
posledního vagonu, ve směru
z centra (držet se při levé stěně, při příjezdu ve směru do centra při stěně
pravé).
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes přímý výstup. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah, protože se nachází v uliční úrovni.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·Na
konci nástupiště je přestupní schodiště mezi nástupišti.
13. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště sejen s
dvěma sloupy u pevného schodiště. Jinak
je nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci po pevném schodišti.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je pod
úrovní ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a není bankomat.
14. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z
nástupiště jsou výstupy uprostřed nástupiště, které je
tak poměrně členité.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes eskalátory. Vestibul stanice je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
15. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes na jedné straně eskalátory a na druhé pěší schody.
·
Vestibul stanice je pod
úrovní ulice.
·
Do druhého
vestibulu ve směru Poliklinika se lze dostat přes eskalátory.
Tento vestibul je pod úrovní ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
16. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici nejsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště se sloupy.
·
Z nástupiště
je výstup na jednom konci z 1. vagonu, směr z centra.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schodiště se souběžnými eskalátoremy, který
slouží jen pro výstup. Vestibul stanice je v úrovni ulice a
před ním je autobusový terminál MHD.
·
Eskalátory
jsou z nástupiště do vestibulu vpravo od schodiště - jeStanice
zdemá
výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
17. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček.
·
Ve
vestibulu jsou majáčky jen se signalizací (pípání), bez hlášení.
·
V prostorách
nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci na
straně 1. vagonu, ve směru z centra.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
U
vestibulu stanice je autobusový terminál MHD a o kousek dál i nástupiště meziměstských
autobusových linek.
·Stanice
je přestupní pro autobusy MHD a dálkové spoje, při výstupu z vestibulu vlevo,
bez akustické navigace.
18. stanice na trase C
·
Na
nástupišti není akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště nejsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z nástupiště
je výstup na jednom konci z 1. vagonu,ve
směru z centra.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes schody s výtahem. Vestibul stanice je pod úrovní
ulice.
·
Tato
stanice má výtah situovaný vpravo od schodiště.
·
Z
vestibulu vedou tři schodišťové výstupy, všechny ve směru metra z centra, před
schodišti jsou osazeny majáčky, z vestibulu, při levé stěně lze vstoupit až do
Obchodního
Centra Chodov, k obousměrným
eskalátorům.
·
V
úrovni ulice je nad tímto vstupem vstup do objektu z ulice s majáčkem.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
19. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště je výstup na jednom konci.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes pěší schody. Vestibul stanice je v úrovni ulice, ale
k autobusovému nástupišti městských a příměstských autobusů je třeba ještě
vystoupat po schodišti nebo vyjet eskalátory.
·
Tato
stanice nemá výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
20. stanice na trase C
·
Na
nástupišti je akustický majáček a oznámení směru eskalátoru.
·
V
prostorách nástupiště jsou zvýrazněny bezpečnostní pásy a ve stanici jsou
vodící linie.
·
Nástupiště
má koleje po stranách a je to nástupiště bez sloupů.
·
Z
nástupiště jsou výstupy na obou koncích.
·
vVýstup
ve
směru do centra (držet se při pravé
straně) má výstup se schodišti i eskalátory o úroveň výše, tento výstup je
směrem k zastávce autobusů městských i příměstských
autobusů.
·Tato
stanice není přestupní.
·
Do
vestibulu se lze dostat přes na jedné straně eskalátory a na druhé pěší schody.
·
První Vvestibul
stanice je pod úrovní ulice.
·
Do
druhého vestibulu ve směru multikino Galaxie se lze dostat přes eskalátory.
Tento vestibul je v úrovni ulice.
·
Tato
stanice má výtah.
·
V
této stanici není středisko dopravních informací a je bankomat.
·
Metro
·
Autobusy
·
Přívozy
·
Ostatní
Tel.: 800 226 222
E-mail: navigace@sons.cz
Zde kliknout na odkaz
"Vyhledat trasu", vyplnit startovací a cílovou adresu (v rozbal. polích specifikovat), potvrdit tlačítko
"Vyhledat", a následně vybrat jednu z více nabízených variant.
Tomáš Pavlán - poradenství
mobily a počítače:
Tel.: 222 710 902
E-mail: pavlan@mathilda.cz
Skype: centrum.pomoci.zp
Jiří Zadražil - poradenství
počítače a mobily:
Tel.: 222 710 902
E-mail: zadrazil@mathilda.cz
Skype: centrum.pomoci.zp
Ilona Vobrová:
Tel.: 474 652 673
Mob.: 737 450 404
Vladimír Krajíček:
Tel.: 416 532 864
Mob.: 732 256 217
V případě námětů, návrhů či
dotazů mě neváhejte kontaktovat , přičemž se striktně držte hesla Tomáše
Bati - všude mě chvalte a stížnosti sdělujte pouze mě?).